Parduotuvės, kurios siunčia į kanarus:
Virtuvės
- cucute.com
- marialunarillos.com (12 eur pristatymas)
- vitamixespana.com (nemokamas pristatymas)
Sporto
- ekosport.es (35 eur pristatymas)
- nencinisport.it (16 eur pristatymas, siunčia be pvm į kanarus)
Atsibodo jau pirkt ir nešioti plastikinius butelius, tad pradėjau žiūrėti, kokį vandens filtrą galima būtų pasistatyti namuose Tenerifėje.
Mes namie neturime valgomojo stalo, tad pusryčiai, pietūs ir vakarienė vyksta prie stalo terasoje. Bėda ta, kad žiemos metu tampa vėsu. Todėl pradėjau galvot apie sprendimus kaip apšildyti teresą.
Ir kolkas atrodo, kad tinkamiausi būtų infrarediniai šildytuvai, nes jie nešildo oro, o tik paviršius.
Tai svarbu, nes stalas gali būt iki 180 cm ilgio ir 100 cm pločio. Žmonės gali sėdėti iš visų pusių, kad jiem turi būt šilta.
Noriu pasibandyti finansinį modeliavimą naudojantis API. Štai ką svarstau.
Kokių duomenų man reikia:
Pasibandžiau mėnesį. Didžiausia programa - duomenų neatitikimas su yahoo. Nelabai galiu pasitikėti. Privalumas - sąlyginai žema API kaina.
Turi daug duomenų, įskaitant ekonominius rodiklius, kas yra didenis privalumas. Tačiau nerandu duomenų tokių kaip pvz. revenue estimates. Beto Premium kaina truputį aukšta.
Nerandu estimates data: https://polygon.io/docs/stocks/getting-started
Atrodo silpnai. Tik kainos ir addon su Fundamental data.
Nelabai daug duomenų turi.
Neturi estimates duomenų. Gan brangu už visą kitą per mėnesį.
Atrodo neblogai. Bandom. Duomenys panašu teisingi. Tik, kad leidžia revenue estimates tik enterprise planams, kurie yra gan brangūs...
Audi Q4 e-tron S Line komplektacija. Padarytas ant ID.4 bazės. Kolkas favoritas.
Mercedes EQA 250 Padarytas ant benzinio bazės. Tad grindys aukštokos ir keliai labai aukštai gale. Gera daniška apžvalga yra čia: https://youtu.be/AhcwL_Lsi3Y
Volkswagen ID.4
Volkswagen ID.5 Realiai panašus į ID.4 tik brangesnis ir sportiškesnis.
Volvo XC40 Ant benzinio bazės. Garso izoliacija labai gerai. Ankštokas viduje ir turi gale nelygias grindis.
Volvo C40 Panašiai kaip XC40
Gavau info, kad visi modeliai kanaruose yra be 360 kameros... ir jos neva negali įdiegti, reiktų užsakyti pilnai auto iš gamyklos ir ta kamera 795 eur kainuotų.
Bandau rasti, kas galėtų ją atskirai instaliuoti ir kiek tai kainuotų. Ieškau servisų, kurie dirbtų su elektra.
Realiai daugmaž visi sako, kad reiktų krauti trumpoms distancijoms iki 80%, o ilgoms iki 100%. Vengti ekstremumų (važiuot su mažiau nei 20% arba daugiau nei 100%). Be to rekomenduoja vengti dažno įkrovimo greito krovimo krovikliais, nes jie kenkia baterijai. Viskas ok su lėtesniais.
Gavau papildomos informacijos iš elektromobilio skeptiko. Jo mintis yra tokia, kad elektromobiliai yra daug sunkesni už paprastus tad avarijos atveju žala yra daug didesnė. Neva padangos išlieka tos pačios, bet svorį stabdymo metu turi daug didesnį sustabdyti.
Dėl įdomumo palyginau panašaus dydžio automobilius.
Audi Q5 (1890 kg) Audi Q4 e-tron (2125 kg) Tesla Y (2054 kg)
Tai realiai Q4 sunkesnė už Q5 225 kg. Neatrodo tiek daug.
Dar radau, kaip atrodo saugumo testų video su Audi Q4 e-tron: https://www.youtube.com/watch?v=5H-6JjP2gAI https://www.youtube.com/watch?v=5KsvWcoLk40
Tad šiai dienai nemanau, kad tai (svoris) realus pavojus saugumui.
Skaičiau tokį straipsnį: https://www.dailymail.co.uk/news/article-11281757/amp/The-cost-electric-cars-EVs-vehicle-government-control.html
Realiai jis teigia, kad su elektromobiliu realiai tampi priklausomas nuo vyriausybės, kuri gali bet kada ir bet kur tave sekti, atjungti automobilį, neleisti kažkur įvažiuoti ir pan.
Tačiau tą patį galima pasakyti ir apie mokėjimo korteles, kad bet kada gali jas atjungti, apriboti ir liksi be pinigų.
Teorija apie visišką autonomiją net nežinau,ar galima tikėti, kad tokia gali būti. Net ir su benzininiu automobiliu esi priklausomas nuo kuro, modernūs auto irgi jau pilni elektronikos, automobilius reikia kažkur remontuoti, gauti detales ir pan.
Vienas esminių momentų klasikinio uzbekiško plovo gamyboje yra temperatūriniai režimai.
Kad orientuotis surašau kiek kokiems ryžiams (1kg.) reikia vandens pasiekti plovinį standumą, juos verdant kontroliuojamoje aplinkoje (ne plove). Vėliau atskirai kiekvienai rūšiai padarysiu po straipsnį: Apvaliagrūdžiai (Alanga, Krasnodaro): 1.15ltr. Apvaliagrūdžiai (Rimi, Skanėja): 0.95-1.1ltr. Garinti (Galintos “Auksiniai”): 1.5ltr. Garinti (“Urbano” rice): 1.70ltr Tradicinė rusvoji “Devzira”: 1.6-1.8ltr. Devzira “Dastar-saryk” 1.7-1.9ltr Uzbekiški “Lazer/Lazur’: 1.2 – 1.4ltr Basmati “Galinta”: 1.2ltr. Basmati “Sela”: 1.8ltr.
Pradžiai krevetės yra nulupamos ir išvalomos. Palikti su uodegėlėmis.
Kaitinti keptuvę, įpilti vos šiek tiek aliejaus, kad padengtų dugną ir vos nepradėtų rūkti.
Tada viskas vyksta labai greitai.
Įberti žiupsnelį druskos, sudėti supjaustytus česnakus ir šiek tiek pakepinti. Sudėti visas krevetes ir jas šiek tiek apkepinti. Procesas trunka iki minutės.
Tada suberti maltus čili pipirus pagal skonį (pradėti nuo arbatinio šaukštelio be galvos).
Spausti laimą ir supilti vyną.
Nuolat maišant kepti apie 45 sekundes.
Tuomet pilti pakankamai aliejaus, kad krevetės būtų pusiau apsemtos. Sudėti pusę petražolių kiekio ir sumažinti kaitrą bei tęsti kepimą dar maždaug 2 minutes. Pagal krevečių išvaizdą turi matytis, jos jau susiriesti labiau turi.
Pabaigus užberti likusias petražoles ir patiekti į stalą.
Labai gerai tinka su pjaustytu ilgu batonu.
The Grass Isn’t Greener On the Other Side, It’s greener where you water it.
If you have the wrong thing, and then you automate it - you’re doing the wrong things faster.
“The key is not to prioritize what’s on your schedule, but to schedule your priorities.” Stephen Covey
"Don’t touch your phone - it’s training you to be distracted."
“The inbox is nothing but a convenient organizational system for other people’s agenda for your life” Brendon Burchard
Why products suck? There's no clear audience for the product, it doesn't solve a problem, it lacks differentiation, or its simply inferior to the mass supply of similar products available online (probably at cheaper prices). Sam Owens
"Most of the time you don't need more information, you need more courage." James Clear
"Negalime sutikti Dievo nenukryžiavę savo ribotų minčių apie dievą, kuris atspindi mūsų supratimą apie visagalybę ir galią." (Popiežius Pranciškus)
"Dievas yra. Atsipalaiduok. Jis - ne tu."
Dažnai girdime apie verslo sprendžiamą problemą, turimą viziją, misiją ir principus. Bet kaip juos atskirti. Radau tokį visai įdomų skirtumų aprašymą:
Vision, mission and principles drives behaviours
Problem - Why do you need to do anything? (Problem in the world, who experiences it, why it’s important and why you feel compelled to fix it?)
Vision - Where do you want to go? (How would the world be different in 20-30 yrs if you do that)
Mission - How you will achieve that? Gaols, today’s reality and immediate actions?
Principles: What fundamental beliefs in your philosophy and worldview built on?
Esu pasidaręs sistemą, pagal kurią atsirenku kandidatus. Turiu keletą klausimų pagal Performia sistemą. Pagal atsakymus susidėlioju, ar tai yra tinkamas žmogus norimai pozicijai.
Kad būtų šiltesnė atmosfera, dažniausiai pradedu nuo bendrų, neįpareigojančių klausimų, kaip pvz. Ar lengva buvo rasti mus? Gal norėtum kavos ar arbatos?
Na ir pabaigai: