Svarstomi modeliai
Audi Q4 e-tron S Line komplektacija. Padarytas ant ID.4 bazės. Kolkas favoritas.
Mercedes EQA 250 Padarytas ant benzinio bazės. Tad grindys aukštokos ir keliai labai aukštai gale. Gera daniška apžvalga yra čia: https://youtu.be/AhcwL_Lsi3Y
Volkswagen ID.4
Volkswagen ID.5 Realiai panašus į ID.4 tik brangesnis ir sportiškesnis.
Volvo XC40 Ant benzinio bazės. Garso izoliacija labai gerai. Ankštokas viduje ir turi gale nelygias grindis.
Volvo C40 Panašiai kaip XC40
Subsidijos
Krovimo kortelės
- https://canariasterecarga.com/es/solicitar-tarjeta/ (visuose kanaruose turi krovimo punktų)
- https://www.goronadelviento.es/centros-de-recarga-de-vehiculos-electricos/ (panašu tik El Hierro saloj, išdavimas nemokamas)
Audi Q4
360 kamera
Gavau info, kad visi modeliai kanaruose yra be 360 kameros... ir jos neva negali įdiegti, reiktų užsakyti pilnai auto iš gamyklos ir ta kamera 795 eur kainuotų.
Bandau rasti, kas galėtų ją atskirai instaliuoti ir kiek tai kainuotų. Ieškau servisų, kurie dirbtų su elektra.
- electrozafiro.com (whatsapp +34 678 16 27 35) - nedaro.
- tallersalamanca.com - parašiau
- teknicar.es (whatsap +34 683 55 76 35) - neturi šiai auto.
Apžvalgos
Video apžvalgos
- (carwow) Audi Q4 e-tron 2021 review - see why it's the best electric SUV! https://www.youtube.com/watch?v=5puyCvtaJEQ
- (Autogefühl) Audi Q4 e-tron SUV vs Sportback driving REVIEW - now the best EV SUV ? https://www.youtube.com/watch?v=YrVd_9jnFTU
- (Electrifying) Audi Q4 e-tron: Everything we’ve learned after SIX months behind the wheel https://www.youtube.com/watch?v=sn3454NRGW8
- (Kris Rifa) Audi Q4 E-Tron | MASTERCLASS https://www.youtube.com/watch?v=8M96e4Bkbgk
Krovimo rekomendacijos
Realiai daugmaž visi sako, kad reiktų krauti trumpoms distancijoms iki 80%, o ilgoms iki 100%. Vengti ekstremumų (važiuot su mažiau nei 20% arba daugiau nei 100%). Be to rekomenduoja vengti dažno įkrovimo greito krovimo krovikliais, nes jie kenkia baterijai. Viskas ok su lėtesniais.
- https://www.audi-mediacenter.com/en/a-wide-range-of-charging-solutionsaudi-makes-it-easy-to-experience-e-mobility-14389/charging-tips-14394
- https://www.e-tronforum.com/threads/best-charging-practices-for-even-better-battery-life.1606/
- https://www.geotab.com/blog/ev-battery-health/
- https://www.youtube.com/watch?v=QRPze4f0gsQ
Baterijos nusidėvėjimo paskaičiavimas
Svoris ir padidintas pavojus
Gavau papildomos informacijos iš elektromobilio skeptiko. Jo mintis yra tokia, kad elektromobiliai yra daug sunkesni už paprastus tad avarijos atveju žala yra daug didesnė. Neva padangos išlieka tos pačios, bet svorį stabdymo metu turi daug didesnį sustabdyti.
Dėl įdomumo palyginau panašaus dydžio automobilius.
Audi Q5 (1890 kg) Audi Q4 e-tron (2125 kg) Tesla Y (2054 kg)
Tai realiai Q4 sunkesnė už Q5 225 kg. Neatrodo tiek daug.
Dar radau, kaip atrodo saugumo testų video su Audi Q4 e-tron: https://www.youtube.com/watch?v=5H-6JjP2gAI https://www.youtube.com/watch?v=5KsvWcoLk40
Tad šiai dienai nemanau, kad tai (svoris) realus pavojus saugumui.
Konspiracijos teorijos
Skaičiau tokį straipsnį: https://www.dailymail.co.uk/news/article-11281757/amp/The-cost-electric-cars-EVs-vehicle-government-control.html
Realiai jis teigia, kad su elektromobiliu realiai tampi priklausomas nuo vyriausybės, kuri gali bet kada ir bet kur tave sekti, atjungti automobilį, neleisti kažkur įvažiuoti ir pan.
Tačiau tą patį galima pasakyti ir apie mokėjimo korteles, kad bet kada gali jas atjungti, apriboti ir liksi be pinigų.
Teorija apie visišką autonomiją net nežinau,ar galima tikėti, kad tokia gali būti. Net ir su benzininiu automobiliu esi priklausomas nuo kuro, modernūs auto irgi jau pilni elektronikos, automobilius reikia kažkur remontuoti, gauti detales ir pan.